• טלפון: 072-2121333
09מאי, 2015
0
שרת יעודי - אבטחה

שרת יעודי - אבטחה

אבטחת חוות השרתים

 

חוות השרתים היא למעשה הכספת הפיזית של כל השרתים, המידע והקבצים של ספק האחסון וכפועל יוצא, מהווה גם את הכספת שלכם. משום כך יש צורך לברר ולוודא את מאפייני האבטחה של חוות השרתים שבה אתם מעוניינים לאחסן את השרתים היעודיים שלכם.

 

חוות השרתים של היום נבנית לפי תקנים קפדניים ומחמירים. חוות השרתים חייבת לספק אספקת חשמל רציפה משתי מקורות שונים לפחות - למקרה של כשל באחד המקורות, גיבוי באמצעות מערכות UPS וגנראטור חירום, מערכות מיזוג כפולות לשרידות מלאה וקירור השרתים וארונות התקשורת, חדרי בקרה מתקדמים המאוישים בצוותי בקרה.

 

צוותי הבקרה מנטרים ועוקבים אחר השרת וארונות התקשורת 24 שעות ביממה, ישנה שמירה ואבטחה קפדנית של מתחם חוות השרתים הכוללת שומרים מיומנים ומקצועיים, מערכות אזעקה ומצלמות אבטחה במעגל סגור, סביבה סטרילית, נקייה ונטולת מפגעים כגון אבק, חול, שמש ולחות. מערכות גילוי וכיבוי אש מבוססת גז (מערכות אלו אינן מזיקות לציוד וחומרה), רובוט גיבויים משוכלל המגבה בצורה אוטמטית באופן יומי את המידע והקבצים בשרתים של ספק האחסון ולקוחותיו, קווי נתונים מהירים עם חיבור ישיר לשדרת האינטרנט הישראלית ולספקי אינטרנט בכל רחבי העולם.


>