• טלפון: 072-2121333
24מאי, 2015
0
פתרונות נוספים בתחום אחסון אתרים

פתרונות נוספים בתחום אחסון אתרים

שרת יעודי - Dedicated Server

 

שרת יעודי (Dedicated Server) משמש ל אחסון אתרים מורכבים וגדולים בנפח הפעילות שלהם, אתרים הדורשים תמיכה בכמויות גולשים מרובות, אפליקציות הדורשות נפח תעבורה גדול, רשתות חברתיות, פורומים גדולים, אפליקציות של מסחר במט"ח למינהם. במקרים מסויימים לא מספיק שרת אחד אלא ישנו צורך במערך שרתים שלם. שרת יעודי הוא שרת המיועד לאחסון של אפליקציות ואתרי אינטרנט גדולים וכבדים. השרת מאוחסן בחוות שרתים ומחובר אל שדרת האינטרנט המרכזית על מנת לספק ללקוח תקשורת רציפה ומהירה, מהירות העברת נתונים מירבית וגישה אופטימלית לאפליקציות או לאתרי האינטרנט המאוחסנים עליו. שרת יעודי מאפשר את הגמישות המירבית וניהול יעיל ומקצועי של הרכיבים המאוחסנים עליו. את הביצועים והדרישות של השרת, מערכת ההפעלה, ממשקי השליטה והרכיבים השונים יש לאפיין באופן קפדני על מנת שיתאים לצורך שלכם (שרת ייעודי הוא חומרה אמיתית להבדיל משרת וירטואלי - כך ששינויים בשרת עלולים לגרום לכם לעיקובים, זמן המתנה והוצאות מיותרות).

 

 

שרת וירטואלי - VPS, Virtual privet server, VDS מהו שרת וירטואלי בעצם? 


שרת וירטואלי או VPS, בניגוש לשרת יעודי,  הוא סביבה וירטואלית המשלבת את יתרונות אירוח האתר בתשתית שיתופית וחלק רב של יתרונות השרתים היעודיים או השרתים הפרטיים. באמצעות טכנולוגיות וממשקי וירטואליזיצה מתקדמים מתאפשר לספק אחסון האתרים, לחלק ולהקצות משאבים של שרתים חזקים במיוחד בעלי חומרה מתקדמת ונפחי תעבורה, נפחי אחסון ועוד מאפיינים פרטניים, למספר אתרי אינטרנט שונים. באמצעות טכנולוגיה זו, כל אתר אינטרנט יקבל הקצאת זיכרון פנימי (RAM), הקצאת שטח דיסק, הקצאת כתובות IP, הקצאת רוחב פס והקצאת משאבי מעבד (CPU) משלו. פתרון זה מתאים באופן מושלם לצרכים של אתרי אינטרנט עם נפח פעילות בינוני הדורשים סביבה בעלת ביצועים גבוהים יחסית וגמישות מירבית. על תשתית זו ניתן להתקין תוכנות, לאחסן ולנגן קבצי מדיה ושילוב של השתיים כגון שרתי רדיו ושרתי וידאו ושרתי STREAMING בכלל. כמו כן ברוב המקרים ניתן ואף מומלץ להתקין ולעשות שימוש במסדי נתונים בעלי נפח פעילות בינונית.

 

שרת וירטואלי - יתרונותשרת וירטואלי - חסרונות
רמת ביצועים וגמישות גבוהים ביחס לאחסון שיתופימגבלה בהקצאת המשאבים - שניתן לשדרג לפי דרישה
אפשרויות ניהול רבות הכוללת את רוב מרכיבי אבטחת המידע, ניטור רציף, גיבוי ושחזורדרישה לידע וניסיון בניהול מערכות בסביבה הוירטואלית כולל ידע מתקדם במערכות ההפעלה ומסדי הנתונים השונים
סביבה וירטואלית מבודדת ע"י חוצץ וירטואלי שלא נפגעת מפעילות של סביבות שכנות להבדיל מאחסון אתר ע"ג תשתית שיתופית. 
כמות כמעט בלתי מוגבלת של אפשרויות, פונקציות, תוכנה ומרכיבים מיוחדים לפי דרישה 

 

 


>